söndag 10 juni 2012

Min nya klänning





Det slår aldrig fel när jag ska handla kläder så kommer jag hem med en klänning. Här ger jag mig ut för att prova byxor och när jag hittar ett par med lagom långa ben och riktigt snyggt sittande över ändan så är det helt omöjligt att knäppa knappen i midjan. Ska jag ha ett par med knappen knäppt så hänger de som en påse på baksidan av varje lår. Hopplöst!
En blus eller kofta med knappar fram går inte heller för då glipar det och ser helt förskräckligt ut. Nu är det ju inte så praktiskt att springa slingan i volanger men en varm sommardag då jag sitter och njuter av en glass till mitt te kommer den ju till användning. Så det är bara att inse ytterligare en klänning har tagit plats i min garderob.

...Ulrika

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för titten och de fina orden:)
    Klänningen är jättefin - förstår att den fick följa med hem!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera