måndag 25 juni 2012

Första semesterdagen





Idag behövde jag inte sätta någon klocka. Eftersom solen lyser med sin frånvaro så plockade jag fram min inredningsbibel. Har nämligen inte tänkt klä mig i galonkläder nu när  jag har semester. Ni som känner mig vet ju att det är sådant jag hanterar regninga dagar, på och av kidsen, på jobbet. När jag var i Göteborg, vilket är en av mina favoritstäder, så fick Pia på Skånegatan besök av mig. Nu kunde jag ju inte köpa allt som fanns där utan det fick ju bli detta magasin som har väntat på att bli läst av mig.
... Ulrika

3 kommentarer:

  1. Underbart med semester njut och bara ha det bra!
    Tack söta för din fina hälsning vad glad jag blir.
    Önskar dig en jättefin semester och mysig kväll kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt besök hos mig, jag ser att vi ägnar regniga sommardagar åt samma läsning. Jag bara älskar den tidningen och tur för mig att det finns en butik i närheten som säljer jdl:s varor.
    Ha en skön sommar!
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar semester och njut ordentligt <3 kram från mig :)

    SvaraRadera